Poskytujeme kompletní likvidaci pojistných události u všech pojišťovacích ústavů v ČR. Naším cílem je Vám celý tento proces usnadnit.
Samozřejmostí je u nás odtah nepojízdného vozidla do servisu a zapůjčení náhradního vozu po dobu opravy (pokud jste poškozený, tak zcela zdarma). Na základě zplnomocnění za Vás rádi vyřídíme všechny potřebné náležitosti pojistné události s Vaší pojišťovnou. Nahlásíme dopravní nehodu, zajistíme prohlídku technikem pojišťovny a vyřídíme mnohé další potřebné úkony.

Vyřízení pojistné události

Součástí našich služeb je vyřízení pojistných událostí u všech pojišťoven v ČR. Jsme smluvní partner pojišťoven Česká pojišťovna, Direct, Slavia, AXA, ČSOB Pojišťovna. Dokážeme si poradit i s problematickými škodami likvidovanými přes ČKP. Pokud si nevíte rady, jak postupovat po nehodě, obraťte se na nás a my za Vás rádi vyřešíme vše potřebné. Postup při likvidaci pojistné události naleznete ZDE.

Potřebné dokumenty

vyřízení pojistné události budeme potřebovat od Vás kopie následujících dokladů:
• Velký technický průkaz od vozidla.
• Řidičský průkaz řidiče v době nehody.
• V případě leasingu nebo úvěru kopii smlouvy a devinkulaci (vyžádáme si od leasingové společnosti).
• Záznam o dopravní nehodě

Rezervujte si prohlídku právě teď!

REZERVACE
© Copyright 2016 HS Autosdružení s.r.o. Web by JC Group.